Ska blogga MER nu jag lovar!

Tja..... Jag vet dålig stil av mig att inte ha bloggat på länge men har faktist inte haft något vettigt om att blogga om på lovet, ni skulle bara bli utråkade om jag skrev något. Sitter och lyssnar på lite dansbands musik (nästan det bästa som finns!). Bella och Agnes kom hit idag uppskattas verkligt(!). Vi gjorde inte så mycket spelade en omgång plump (ÄNTLIGEN) det var inte igår jag gjorde det liksom. Skolan som vanligt idag och imorgon gyma med Anton imorgon också. På tal om att jag inte bloggat något heller jag gillar inte att blogga om jag inte har någon bild och jag tar inte så värst mycket bilder så..

Bild från sunedagen i 7:an


Kommentarer
Postat av: maria

Kul att få se en gammal bild, se så små och oförstörda ni var på den tiden!! Och snart kan du och jag sitta på min veranda om kvällarna, dricka kaffe och spela kort (plump), jag gillar nämligen också det!! :D

2012-02-29 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0