Torsdag 16 Februari

Tjenare kom precis hem från spelar möte med u17 och från att ha köpt lite saker från contact sports som var här i Örebro. Imorgon är det fredag också vet inte riktigt vad som händer imorgon ska väl till skolan sen vet jag inte vad som händer.. På lördag vet jag inte heller vad som händer och på söndag ska jag till conventum arena och vara där med Black knights som har någonting :P hehe Men ska dra nu hej svejs 

Bild på ny investeringarna!!! :D
Axelskydd, byxor, skärp, tandskydd och handskar! Riktigt värt dick bara på 1719:-



Kommentarer
Postat av: bella

du vet visste vad du ska göra! du ska ju till mig ^^ men bara om du vill..

2012-02-17 @ 07:27:13
URL: http://bellaleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0