Hockey/uppkörning/"familj"

Tja! Igår blogga jag inge för jag var hos Anton och Agnes och det blev att jag sov där också. Idag så har det varit skola som vanligt, inge speciellt som hänt. Kom precis hem från träningen och tänkte bara göra ett snabbt och kort inlägg. Imorgon är det fredag och det innebär helg, så skönt! Helgens planer är hockey imorgon efter skolan och sen antar jag att jag ska hem och sova för på lördag ska jag på "uppkörning" med mopped. Kommer klara det galant! (självförtroendet på top!). På söndag ska jag hem till min "andra familj" i sörby by och röja sly, riktigt roligt faktist och trevligt att få träffa Anton och Agnes. Kanske till och med åker till de på lördag efter uppkörningen. Men nu ska jag sluta babbla och sova. God natt!

Bilder från träningen i måndags!

Jag

Peter

Jag och Adrian

Jag och Adrian (mohahahhahah)

Jag, Max och i mitten är det Viktor och Adrian som kramas 

Jag och Rickard

Filip, Max och Victor

Marie och Peter


Kommentarer
Postat av: agnes

kul att se bilder från din träning! :)

2012-03-02 @ 23:42:10
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0